Soud zcela resignoval...

Ještě k předchozímu článku, o kvalifikaci soudkyň... 

http://www.k213.cz/JOOMLA/3229-kvalifikace-opatrovnickych-soudkyn

 

 Čistě náhodou, v tu samou dobu, a z jiného soudu - a hlavně : Slovy soudu odvolacího, nikoliv svými : Identifikace viníka : 

Okresní soud zcela resignoval na svoji roli v řízení péče soudu o nezletilé... 

 

 

 

 A můžete se zeptat Šimůnkové, kterých že to soudkyň se to "pronikavé zlepšení" vlastně týkalo, případně jestli si ho sama zcela nevycucala z prstu... Když můžeme jít soud po soudu - a co vidíme, je jedině naprostá neznalost čehokoliv, totální dezorientace ve věcech rodinné morálky, ale i platného rodinného práva - a často zjevně i evidentní nejen zanedbání základních povinností, ale přímo očividná touha škodit... Především pak škodit otci... 

A bezesporu patří k vizitce takových "odborníků" jako je RNDr. Prokeš z předchozího článku, jestliže těmto faktickým právním a rodinným analfabetům dal někdo do ruky takovou "pomůcku", jako je "názor dítěte", často dokonce jen zprostředkovaný matkou, jako v tomto případě. 

Matka, spolu se zapšklou feministkou z OSPOD, konstatovaly, že "holčičce se u otce nelíbilo a že k němu již nechce jezdit", což je samozřejmě zcela svobodně zjištěný "názor dítěte" - a "polepšená" soudkyně na soudě už nevidí důvod, proč by měl otec vůbec holčičku vidět... Co na tom, že otec předložil několik fotografií z víkendu, kde si holčička šťastně hraje s dalšími dětmi, i nevlastními sourozenci - feministky usoudily něco jiného... 

To konstatování odvolacího senátu náramně připomíná závěry a konstatování našich reportáží - s tím podstatným rozdílem, že totéž, byť uhlazenějšími slovy, říká odvolací soud, a ten sotva kdo bude z nějakého extremismu podezírat... 

Chybí mi tam ještě jedno : A sice konkrétní opatření, která vůči této soudkyni odvolací senát přijal. 

A ještě pro informaci : Jak pak asi může takovýto soud vypadat, jestliže dotyčná není žádná začínající holčička po promoci, ale dokonce předsedkyně soudu ?? 

K čemu pak asi může vést a učit ty ostatní - a co všechno je pak pro ni "ještě dost dobré...?" 

 

__________________

__________________