Odškodnění za měsíční bezdůvodnou vazbu

Vážení přátelé a zájemci o práci skvělé české justice,      s dostatečným předstihem si Vám všem dovoluji oznámit, že ve věci odškodnění za měsíční bezdůvodnou vazbu, ve které jsem byl nezákonně držen přes Vánoce 2003 a Nový rok 2004,  bylo nařízeno další soudní jednání, a sice na         úterý, 11. dubna 2006 od 11.30 hodin  před     OS Praha 2, Legerova 7, 3. patro, č. 55 .

Přijďte se na vlastní oči přesvědčit, s jakou chutí a ochotou odškodňuje ministerstvo spravedlnosti oběti justiční zvůle !!
     Všechny na jednání soudu srdečně zve
 
Ing. Jiří Fiala
současný mluvčí K 213  




ZASTAVTE PROTIOTCOVSKÝ TEROR!

Sdružení K 213 a sdružení Spravedlnost dětem - sdružení pro ochranu práv dětí, rodičů a prarodičů zvou na tiskovou konferenciZASTAVTE   PROTIOTCOVSKÝ    TEROR! Kdy ?    v pátek, dne 17. února 2006 v 11 hodin, Kde ?    v Liberci, vinárna Plzeňka – II. patro, Moskevská 4  (v centru města, poblíž radnice) .

Od roku 2003 podávají otcové nezletilých dětí proti českému státu žaloby k Evropskému soudu pro lidská práva ve Štrasburku. Žaloby první vlny Štrasburský soud vesměs přijal k přednostnímu projednání, což v historii tohoto soudu nemá obdoby. V současnosti Soud již vydal několik zatímních rozhodnutí. Ačkoliv Štrasburský soud některé části stížností prohlásil za nepřijatelné, v částech týkajících se respektování práva na rodinný život a nepřiměřené délky řízení, dává stěžovatelům Ing. Jiřímu Fialovi, Václavu Křížovi, Ing. Nenadu Pedovičovi a Luboši Paterovi za pravdu. Věci budou proto Evropským soudem pro lidská práva projednány; ústní jednání ve věci Ing. Pedoviče se bude ve Štrasburku konat již            14. března 2006.
Ačkoliv bezprostředně po první vlně  žalob otců se krátce mohlo zdát, že příslušné české soudy začnou prosazovat právo pro všechny stejně, posléze se velice rychle vystupňovalo další bezpráví, zaměřené – po bolševicku – především proti těm, kteří mezinárodní žaloby vznesli.  Jednotliví stěžovatelé byli a jsou  účelově kriminalizováni, zastrašováni vykonstruovaným stíháním (v případě Ing. Jiřího Fialy dokonce vazebním) a různě perzekuováni, ba i ekonomicky likvidováni (viz „znalecké posudky“ za 170.000,- Kč). Státní struktury českého "právního" státu neskrývají svou protiotcovskou nenávist, mezinárodní ostudou jedině vygradovanou,  zaměřenou nejen vůči konkrétním stěžovatelům, ale obecně vůči všem tátům, kteří si nechtějí nechat zlikvidovat rodinné vztahy se svými dětmi a podřídit se zaběhnutým – dosud ryze komunistickým – strukturám a návykům v opatrovnické justici.  K protiotcovské hysterii je zneužíváno i kampaní na propagaci tzv. domácího násilí, často uměle vytvořeného nebo alespoň řádně nafouknutého.
Zločinné praktiky použila také liberecká státní policie  proti Ing. J. H. Dne 7. prosince, právě v den, kdy Poslanecká sněmovna schválila sérii zákonů k tzv. domácímu násilí, liberecká policie předvedla, jak budou represivní struktury státní moci v brzké budoucnosti zneužívány při rozvodech a sporech rodičů o výchovu dětí. Pan Ing. J. H. byl ve svém domě policií obklíčen a osm hodin obléhán značnými policejními silami jen proto, že v tu dobu jako řádný otec pečoval o svého nemocného synka. Policie do domu vtrhla, poničila dvoje vchodové dveře a dítě násilím a proti jeho vůli odvlekla, aniž by přitom existovalo jakékoliv soudní rozhodnutí, které by odnětí dítěte z péče jeho otce nařizovalo. Pan Ing. J. H. byl zatčen, účelově obviněn z trestné činnosti a dokonce několik dnů zjevně bezdůvodně internován v psychiatrické léčebně.




SDĚLENÍ o nezákonnosti usnesení

 

Nezákonnost vydaného usnesení je dovozena především z nedostatečné právní erudice věc posuzujícího státního zástupce, která se odrazila jak v nesprávném posouzení skutkové podstaty, tak i v celkové zmatečnosti vydaného usnesení, jakož i navrhovaných postupů. Jestliže v předmětném usnesení samotném se uvádí, že „…do zahájení trestního stíhání hradil (podezřelý) měsíčně částku 2,- Kč“, pak samo usnesení konstatuje, že dotyčný platil výživné řádně (tedy pravidelně) a včas, spornou zůstává pak pouze výše částky. Za takových okolností však nelze v žádném případě naplnit skutkovou podstatu trestného činu zanedbání povinné výživy, a už pak vůbec ne z nedbalosti, neboť nedbalost je zcela vyloučena právě pravidelnými platbami, ať už v jakékoliv výši. Věc se tudíž z roviny trestně-právní zcela automaticky a logicky posouvá do roviny občansko-právní, kde jediným předmětem sporu zůstává výše plateb, nikoliv jejich samotné provádění, a tudíž plnění vyživovací povinnosti, ať už okolnosti jejího vzniku a trvání jsou jakékoliv, přestává být sporným bodem. O tom jednoznačně svědčí i poslední judikatura Ústavního soudu.

Občansko-právní spor pak nikdy nemůže a nesmí být předmětem činnosti orgánů činných v trestním řízení, jak vyplývá z jejich definice.  

 Nelze opomenout ani skutečnost, že za naprosto identických okolností již bylo totéž trestní oznámení odloženo jako nedůvodné v roce 2003 a 2004, čímž se státní zastupitelství zjevně samo dostalo do extrémního rozporu s vlastními vydanými rozhodnutími o nespáchání trestného činu za těchže okolností a podmínek.  

 Případy extrémních rozporů v právních názorech – navíc téhož orgánu – je ze zákona povinen řešit pouze Nejvyšší soud ČR v Brně.  

 Za zcela zmatečné lze označit zejména pak vývody, kdy – podle předmětného usnesení – na jedné straně  „policejní orgán ve věci shromáždil dostatečné podklady“ a na straně druhé se uvádí, že : „bude předmětem dalšího řízení shromáždit a provést důkazy svědčící ve prospěch i neprospěch obviněného… a teprve po jejich vyhodnocení ve věci meritorně rozhodnout“   

 Tato dvě vzájemně si odporující tvrzení svědčí nejen o celkové zmatečnosti usnesení, ale především o hluboce totalitním myšlení státního zástupce, který je  vydal, neboť nejen připouští, ale dokonce navádí policejní orgán, aby nejdříve obtěžoval občana (tedy sděloval mu obvinění, předvolával ho na bezpředmětné výslechy), a teprve potom zjišťoval, jestli k tomu vůbec existuje pádný důvod.  

 V zemích s tradiční demokracií, respektujících lidská práva, je povinností státních orgánů – zvláště pak těch trestních – postup přesně opačný, tedy nejprve shromáždit pádné, jednoznačné a nezvratitelné důkazy, a teprve potom obtěžovat občana. 

K ilustraci osoby státního zástupce, který předmětné usnesení vydal, tedy JUDr. Milana Bucha,  je dobře znát i následující skutečnosti :

  JUDr. Milan Buch byl referujícím státním zástupcem při soudním řízení před OS v Nymburce v květnu 2003, kde jsem byl obžalován z téhož trestného činu, tedy zanedbání povinné výživy. Nezákonný postup soudce JUDr. V. Krejčíka v tomto řízení se stal předmětem žaloby vůči ČR před OS P-2 pod č.j. 26 C 87/2004, přičemž žaloba byla v plném rozsahu uznána důvodnou a ČR byla odsouzena k náhradě vzniklé škody. JUDr. Milan Buch v tomto případu vystupoval jako svědek, který sám tvrdil, že neposkytnutí zápisu z jednání soudcem Václavem Krejčíkem považuje za zcela výjimečné, které se nikdy předtím nestalo. Přesto, že byl tohoto – podle vlastních slov – zcela výjimečného -  jednání soudce osobně přítomen, nijak nezasáhl (např. alespoň upozorněním soudce na jeho nezákonný postup), aby zjednal nápravu, ač zcela jistě nebyl u soudního jednání poprvé a musel proto vědět, jaké jsou správné procesní postupy a práva stran. Navíc, jestliže se toto jednání nikdy předtím nestalo, bylo povinností státního zástupce – pokud byl svědkem zcela výjimečného, nezákonného postupu soudce – vznést námitku podjatosti soudce, neboť jiné vysvětlení pro takovéto jednání zjevně nebylo. Ani toto však státní zástupce neučinil a dál klidně přihlížel jednání, o němž musel mít (pokud má alespoň základní právní vzdělání) důvodné pochybnosti, zda je vůbec platné, je-li vedeno zjevně podjatým soudcem. Pominu-li jeho vlastní vystoupení v případu, kdy si pletl data a údaje z důkazního řízení navzájem zaměňoval, takže  skutková podstata mu vůbec nebyla jasná, natož pak námitka dobrých mravů, o kterých zřejmě dodnes netuší, co to vlastně je,  pak samotné výše uváděné skutečnosti i jeho vlastní svědectví z případu žaloby proti ČR je dostatečnou ilustrací úrovně jeho právního vědomí – a tedy i kvalifikovanosti jím učiněných rozhodnutí či jím vydaných usnesení.

 Závěrem  proto

 s d ě l u j i   

 vedoucímu okresního státního zastupitelství v Nymburce, že jeho státní zastupitelství vydalo zjevně nezákonné usnesení, kterým zcela mylně instruovalo policejní orgán, za jehož případná další pochybení pak ponese plnou zodpovědnost.  Současně ho upozorňuji na zjevně nízké právní vědomí a evidentně totalitní způsoby myšlení jeho státních zástupců, které jsou 17 let po demokratické revoluci zcela neakceptovatelné a netolerovatelné.

Pokud by pak měl vedoucí OSZ jakékoliv pochybnosti o nezákonnosti vydaného usnesení, je jeho povinností se obrátit se žádostí o posouzení a právní názor na Ústavní soud ČR.   

 Policii ČR v Nymburce, zejména pak vyšetřovatele případu č.j. ORNB-642/00K-2005, pak  

                                                u p o z o r ň u j i

 na nezákonnost vydaného usnesení č.j. 1Zt 42/2006 ze dne 10. února 2006 stejně jako na skutečnost, že není povinen se zjevně nezákonným usnesením řídit, byť by bylo formálně platným. Ba právě naopak, pokud by se jím  přes toto upozornění i nadále řídil, může se případně sám dopustit trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele (§ 158 TZ).

 Jak státní zastupitelství, tak i policii v Nymburce pak upozorňuji na skutečnost, že se jejich případných dalších nezákonných aktivit nebudu jakkoliv účastnit, a to už proto, že dosud neodčinily zvěrstva dřívější.

 

 Pokud by se tyto státní orgány rozhodly – a to i přes důrazná varování o neudržitelnosti jejich právního postoje -  k silovému řešení, bude na ně -  a to v plném souladu s platnými mezinárodními konvencemi o právu na obranu při napadení a o spravedlivém odporu proti potlačování lidských a občanských práv  -  rovněž silou odpovězeno.   

Ing. Jiří Fiala  

V Košíku, dne 16. února 2006




Opatrovnický SOUD ve věci nezletilých dětí Fialových

                     9. března 2006 od 11 hodin  před          OS P- 9, 2. patro, č. 311                 (Praha 9 - Prosek, ul.Na Vyhlídce)

Přijďte se podívat, jak bude již čtvrtá soudkyně v pořadí (během 6 let) řešit případ těžkého Syndromu Zavrženého Rodiče, vypěstovaného u dětí matkou, poté, co si na případu vylámaly zuby tři její předchůdkyně a čtyři "znalci" právě proto, že odmítali uznat a přijmout teorii syndromu zavrženého rodiče, čímž pak pro ně případ zjevně neměl řešení.
 
Přijďte se podívat na matku, která neváhala své nízké pomstě zcela obětovat zdraví vlastních dětí, ze kterých nadělala psychotické trosky, a to právě pod ochranou soudu na Praze 9 !!
 
A konečně - Přijďte se podívat na soud, jehož předsedou je zjevný komunistický zločinec Rudý, známý z procesů proti Chartě ´77, přímý potomek nechvalně proslulého Rudého kata z 50. let, který mimo jiné poslal za mříže na dlouhá léta herečku Jiřinu Štěpničkovou a jejímu synovi, herci Jiřímu Štěpničkovi tak zničil bezstarostné dětství, když ho odsoudil k vyrůstání v dětském domově.
 
    K účasti na jednání srdečně zvou
 
 
Ing. Jiří Fiala,
otec nezletilých dětí
 
občanské sdružení K 213
občanské sdružení Spravedlnost dětem




Lamparna JUDr. Milena Pinkasová

 

V nedávné minulosti mi tato instituce dostatečně výmluvně předvedla ubohost svého právního vědomí stejně jako skutečnost, že se až na výjimky skládá ze starých struktur, odsouzených sice k zániku rychlým vymřením, nicméně dosud se urputně snažícími konzervovat komunistický pohled na svět práva a justice.   Sveřepost, s jakou tato instituce prosazovala např. žalobu pro „útok na státní orgán“ ohledně dopisu soudkyni Kosové, byla srovnatelná jedině s ostudou, kterou si u soudu za tuto žalobu právem vysloužila. Zajisté chápu, že krajské – stejně jako Vaše – státní zastupitelství je složeno převážně z lidí, jejichž celoživotní náplní se stal boj proti rodičům, zejména pak proti otcům nezletilých dětí a kteří by se bez existence § 213 pravděpodobně ze dne na den cítili jako ryba vyvržená na břeh a nevěděli, co náhle počít.

  Když se tak zahledíte na výsledky naší justice – a státních zastupitelství především – za posledních 15 let, tedy za období, kdy tato „služba a ochrana společnosti“ měla již naplno sloužit demokracii, a vidíte to procento stíhaných podle § 213, naráz Vám dojde, proč zůstali nepotrestáni všichni komunističtí zločinci, všichni ti zodpovědní za zinscenované procesy v 50. – 80. letech, všichni zodpovědní za mrtvé na hranicích, v drátech vysokého napětí i v minových polích, všichni vlastizrádci, kteří k nám pozvali cizí vojska a potom jim všestranně po léta pomáhali, všichni ti, kdo celá desetiletí beztrestně zneužívali své ničím neomezené pravomoci k bezostyšné zvůli vůči vlastnímu obyvatelstvu.

  Protože ti všichni nebyli a nejsou nepřáteli dnešní justice, údajně sloužící demokratickému státu – už proto, že v samotné dnešní  justici sedí těchto viníků za tato zvěrstva  naprostá většina a stíhat sami sebe – to  se jistě nikomu moc nechce. Tato justice vede – a statistiky to podrobně dokládají – otevřenou válku jenom vůči rodičům, zvláště pak vůči otcům - to jsou objektivně její nepřátelé číslo 1.

  Někdy si tak říkám : Když tak odchází průměrná státní zástupkyně do důchodu, jaký to asi musí být pocit, udělat si takovou malou bilanci a otevřeně si přiznat – no, skutečných zločinců jsem sice za svou praxi moc nepochytala, ani nepotrestala, ale zato jsem připravila tolik a tolik dětí o otce, tolika a tolika dětem jsem úspěšně zcela rozvrátila jejich lásku k rodičům, z tolika a z tolika dětí jsem vyrobila bezcitné a nenávistné  jedince, kteří se budou po celý zbytek života mstít celé společnosti za zničené dětství – to přece potěší a zahřeje u srdce, taková upřímná bilance, nemyslíte ? To se hned tráví podzim života radostněji, ne ?

  Na krajské státní zastupitelství se nebudu obracet mj. i proto, že nedávno proběhnuvší procesy proti mé osobě, které skončily naprostým fiaskem pro státní zastupitelství (byť na Praze 9 a následně pak i městské, nikoliv krajské – ač to u iniciace části žaloby rovněž stálo) poměrně přesvědčivě ukázaly, že pokud u nás někde vůbec sedí lidé se srovnatelným právním vědomím, tak je to nejdříve na soudech 2. stupně, ovšem spíše až u soudu ústavního – anebo na Ruzyni.

  Možná Vám to připadne zvláštní, ale moje měsíční justiční stáž v ruzyňské věznici mě vcelku nezvratně přesvědčila o skutečnosti, kterou jsem dříve jen tušil – a dnes ji kdykoliv doložím - a sice že právní vědomí průměrného českého vězně je podstatně vyšší  nežli právní (ne)vědomí průměrné české státní zástupkyně.   Na Ruzyni totiž nikdo ze spoluvězňů nechtěl věřit, že mě tam zavřeli za výlet s vlastním dítětem, přičemž státnímu zastupitelství na tom nepřipadalo nic zvláštního. A víte, čím si lze tuto skutečnost vysvětlit ?

  Jednoduše tím, že u těchto vězňů, často primitivních lidí bez základního vzdělání, nikdo ničím nepřekryl přirozené právní vědomí, které se u nás tvořilo po celá staletí a je v našich kulturních podmínkách natolik silné a natolik zakořeněné, že je mají i ti nejprimitivnější jedinci. 

  Ne tak ovšem komunistická státní zástupkyně, pro níž bylo ještě před pár lety naprosto normální, že za pouhý pokus překročit pomyslnou čáru dělící dva státy v místech, kde se ještě v nedávné minulosti běžně chodilo z vesnice do vesnice na pouť, dožínky nebo maškarní ples, se naráz střílí bez vyzvání a že za pokus o zjevnou vraždu se v těchto prazvláštních místech nestíhá ten, kdo se o vraždu pokusil (případně ji i dokonal), ale bezbranná oběť. 

  Ne tak ovšem komunistická státní zástupkyně, pro níž bylo ještě před pár lety zcela normální, že zvolání „Pryč s okupanty“ se trestalo několika lety nepodmíněně jako pobuřování a rozvracení republiky, zatímco otevřená podpora cizí okupační moci žádným rozvracením, natož pak vlastizradou, nebyla.

  S takovým chápáním lze pak i „pochopit“, že výlet s vlastním dítětem je „únosem“, ač Vám každý normální Evropan sdělí, že vlastní dítě prostě unést nelze.

  S takovým chápáním je pak i boj proti rodičům podle § 213 hlavním posláním státního zastupitelství, ač všude jinde v civilizovaných zemích je jím – samozřejmě - boj proti zločinu.

  A co závěrem ?

  Inu to, čemu jste mě sami nejlépe naučili !

  Během posledních několika let jsem podal nesčetně trestních oznámení na různé státní zástupkyně a soudkyně pro většinou velmi snadno prokazatelné trestné činy, podstatně závažnější, nežli může být „zanedbání povinné výživy“, i kdyby skutečně trestným činem bylo. Jednalo se např.  o nadržování, pomluvy, maření výkonu úředního rozhodnutí, ale i zneužívání pravomoci,  a dokonce i  tak závažnou trestnou činnost jakou jistě jsou únosy, zbavení osobní svobody, křivá výpověď či křivé obvinění. A co myslíte – kolik obvinění bylo – vzdor nezvratným a velmi přesvědčivým důkazům - příslušným justičním osobám sděleno ?

  Protože jste „déle sloužící státní zástupkyní“, věřím, že jistě odpovíte správně : No samozřejmě že ani jedno !  Tak co si lámat hlavu s nějakým přihlouplým „zanedbáním povinné výživy“, že ?!   

  Takže, paní státní zástupkyně  -  přesně podle šablony, kterou jste mi  - coby vzor - nesčetněkrát předložily :

  Na „sdělení obvinění“  policejním orgánem bude nadále nahlíženo jako na výraz nespokojenosti s mým chováním, ač by i jako obvinění označeno bylo. Stejně tak i na všechna usnesení vydaná v této věci Vaším státním zastupitelstvím. 

  Tento výraz nespokojenosti beru na vědomí, posoudil jsem ho a shledal jsem ho nedůvodným.

  Příští Vaše podání týkající se téhož tématu  v této věci bude již bez dalšího opatření založeno a nebude na ně nijak reagováno – s výjimkou použití síly státními orgány, na kterou bude  odpovězeno rovněž silou.

  Poučení :   Proti tomuto rozhodnutí si můžete podat stížnost na nejbližší lampárně.

 

 S pozdravem

 Ing. Jiří Fiala

  V Košíku, dne 22. února 2006