ČRo 2 : Tatínka odsuneme...

Podprahové šíření extrémního feminismu údajně seriozní stanicí v hlavním ranním vysílání ...

 

_____________________

Tatínka odsuneme ...

  

Jiří Fiala

<This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.>
13. června 2016 9:46 Komu: dvojka <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.> Kopie: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Vážená redakce Dvojky,

rád bych tímto vyjádřil ostrý nesouhlas a protest s vyjádřením
moderátora Dobrého rána s Dvojkou Jana Kovaříka v tom smyslu, že
"tatínka, když je k ničemu, odsuneme", a to v souvislosti se
zpravodajstvím Marie Woodhamsové z rakouské zoologické zahrady o
narození losích mláďat s poznámkou, že losi nežijí v rodinách, a proto
bude samec přesunut po narození mláďat do jiného výběhu.

Komentář pana Kovaříka považuji nejen za krajně nevhodný a urážlivý,
ale dokonce za projev extrémního feminismu a vyvolávání nenávisti k
jedné - a rozhodně ne nepodstatné - skupině obyvatel, totiž k otcům.

Je zjevné, že rodina lidská se může dosti podstatně lišit od rodiny
losí (neboť lidé - asi na rozdíl od losů - v rodinách žijí), dost
možná, že samec losa (nikoliv tatínek) má v  severské přírodě úplně
jinou roli, která panu Kovaříkovi nemusí být zjevná - a hlavně :
Jestliže losi nežijí v rodině, pak nelze konstatovat, že takový samec
(natož s polidštěným výrazem tatínek) je k ničemu. Prostě mu příroda
dala jiné úkoly, dost možná chrání stádo z dálky nebo zajišťuje nové
oblasti s pastvou, to nevím.

Ale rozhodně není k ničemu. Plní svůj úkol, přírodou mu daný, bez
ohledu na to, jestli ho pan Kovařík zná, nebo ne.

Stylizace a přenášení těchto přírodních zákonitostí do lidského života
a rodiny (a to už výrazem "tatínek") není pak ničím jiným než extrémně
sprostou feministickou urážkou prakticky celé mužské populace a
návodem k další diskriminaci otců při výchově dětí, neboť - dle pana
redaktora - jsou "stejně k ničemu".

Mimochodem by mě zajímalo, jestli pan redaktor Kovařík vyrostl v úplné
rodině, nebo jen s matkou.

Podotkněme, že tato diskriminace otců se již s naprostou samozřejmostí
a po celá desetiletí masově děje, a to především u rozvodových a
opatrovnických soudů, vzdor pravidelnému odsuzování této země
mezinárodními tribunály -  a pan redaktor k tomu - jaksi dodatečně -
dává zelenou či toto jednání bagatelizuje, ospravedlňuje, posvěcuje,
prohlašuje za normální a samozřejmé.

Šíření rasismu bývalo důvodem k okamžitému ukončení pracovního poměru
pro redaktora v seriózním médiu. A to by měl být ještě rád, že na něj
nikdo nepodal trestní oznámení.

Podprahové znevažování role otců je sexistickým rasismem, tedy šířením
nenávisti vůči jednomu z pohlaví, vůči celé polovině obyvatelstva.

V týdnu, který končí nedělním Dnem otců, to považuji za obzvláště
sprosté, podlé a ubohé.

A hlavně - zcela neslučitelné s posláním rozhlasu coby veřejnoprávního
média podle definice jeho činnosti, jak ho má dozorovat Rada pro
rozhlasové a televizní vysílání.

S pozdravem

Ing. Jiří Fiala
za sdružení K 213

_____________________

              

_____________________

____________________

 

Vážený pane inženýre,

 

 

 

     reaguji na Váš mail ze dne 13. června.  Vyjádřil jste v něm nesouhlas s moderátorem Janem Kovaříkem, respektive s jeho slovy, jakými komentoval informace Marie Woodhamsové o narození losích mláďat v zoologické zahradě. 

 

     Dovolte, abych Vás ujistil, že moderátor Jan Kovařík - v mediálním prostředí uznávaný jako velmi zkušený a seriózní rozhlasový profesionál – použil Vámi uváděné srovnání ve velké nadsázce a jak sám říká Jan Kovařík: „NEMĚLA žádný rasistický ani feministický ani sprostý podtext. Šlo pouze o reakci na zprávu, že otec malých losích dvojčat byl z výběhu odveden,  protože losi nežijí v rodinách“.

 

     Mohu Vás ujistit, že stanice Český rozhlas Dvojka je velice seriózním rádiem zejména pro starší generaci. Naši moderátoři a zprávaři hovoří jasným, srozumitelným jazykem, v klidném tempu. Obsahem vysílání Českého rozhlasu Dvojka jsou pořady a příspěvky určené pro lidi, kteří ctí rodinné hodnoty a vztahy mezi jejími členy. A naši posluchači to vědí a oceňují to. Vyjadřují to v desítkách mailů i v průzkumech veřejného mínění.

 

     Jsem si jist, že to jako posluchač Českého rozhlasu Dvojka víte.

 

 

 

 

 

Přeji Vám hezké červnové dny

 

 

 

Ing. Miroslav Dittrich

 

šéfredaktor Českého rozhlasu Dvojka   

 

 

____________________

____________________

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 18:51
Mohli si pohrát i s další formou výchovy, kdy matky dokonce musí svá mláďata chránit, by je je tátové nesežrali. O. :eek:
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 18:54
Redaktor Kovařík je pěkné vemeno,
jedno zda zarostlé či holé má temeno.

S rovnání s člověkem není mu rovno,

neboť místo mozku má v lebce hovno.

To hovno všude kolem smrdí,

díky tomu, jaké nesmysly tvrdí.

Díky zaměstnání redaktora v rozhlasu na růžích má ustláno,

možná díky tomu, že přisluhovač a v hlavě má nasráno.

Los není žádný idiot,

jako každý samec zasáhne,

když vlastnímu mláděti jde o život.

Čro platí pěkné voly,

ten článek je na úrovni absolventa zvláštní školy.

Popřejme panu Kovaříkovi za K 213 z plných hrdel,

aby - až půjde do lesa - mu losí samec za tento pomluvný článek natrhl prdel. :-)

Na závěr bych se chtěl ptát,

co na říká ministr financí estébák Babiš řídící jako firmu tento prohnilý stát?

cs.wikipedia.org/wiki/Los_evropsk%C3%BD


J.K. :D
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:05
Chovanec: Kdo nectí u policie velení, nemá v ní co dělat

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:05
Bývalý šéf plzeňských strážníků Hosman má definitivně zpět titul z Plzně

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:06
„Došlo k výraznému posunu. Když nastoupil v roce 2011 do věznice, byl hodnocený jako velmi problémový, nebyl schopen vůbec akceptovat autority a sžít se s prostředím. Už po dva roky je ale uctivý, zachovává pořádek, účastní se aktivit ve vězení. Už nepíše a nestěžuje si na všechny státní instituce v České republice i v zahraničí, jak tomu bylo v minulosti,“ uvedla soudkyně Eva Drahotová.

liberec.idnes.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:08
Politikův policajt nebo policajtův politik? :P

Agrofert zřejmě ovlivňoval rozdělování eurodotací, píše Spiegel

ceskatelevize.cz/.../...


Babiš maká. Agrofert ovládl dodávky bionafty státnímu Čepru

tyden.cz/.../...


Agrofert loni zvýšil zisk o 40 procent

archiv.ihned.cz/.../

Babiš odmítá tvrzení, že Agrofert ovlivňoval peníze z EU

www.ceskenoviny.cz/.../1361147


Politikův policajt nebo policajtův politik?

paragraphos.pecina.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:09
Fotku zloděje dejte policii, ne na Facebook, vzkázal obchodníkům soud

zpravy.idnes.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:12
Další info k tiskové konferenci polského ministra spravedlivosti k návrhu zákona o exekutorech - předcházející zneužití v exekučním působení

Ministr spravedlnosti Ziobro také ohlásil, že v souhladu s novelizací zákona exekutor, jehož aktivity vyvolají oprávněný protest, bude okamžitě suspendován. Důležitou v návrhu obsaženou změnou je také zavedení povinnosti exekutorů, aby osobám, vůči kterým vykonávají svou působnost, vydávali formuláře k odvolání proti svým rozhodnutím.

V souladu s návrhem budou dozorem nad exekutory pověřeny také okresní soudy, které na místě, bez potřeby odvolat se na ministra spravedlnosti, budou mít povinnost - v případě odůvodněných stížností - uvalit disciplinární řízení. Pokud to soudce zanedbá, vydává se sám disciplinárním důsledkům. Ministr připomněl, že soudy, na základě působnosti předpisů, jsou již dnes povinny odstraňovat pochybení, kterých se exekutor dopustil.

Návrh nového zákona zavádí zásadu, že exekutoři mají působit osobně a osobně nést za své konání konsekvence. Exekutory budou moci být jen právníci. Zbývající si budou muset doplnit vzdělání (během sedmi let počínaje 1. Lednem příštího roku ode dne vstoupení nového zákona v platnost), anebo ze zaměstnání odejít.

Freeeurope

Zdroj: niezalezna.pl/81814-zmiany-w-ustawie-o-komornikach
Ovšem 13. června figuroval tento obsah rovněž v hlavních večerních zprávách polské veřejnoprávní televize TVP v 19.30
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-14 19:14
Dobrý příklad pro Českou republiku - v Polsku konec exekutorské svévoli

Polská vláda zvyšuje dozor nad exekutory! Ministr spravedlnosti Zbygniew Ziobro a premiérka Beata Szydłová ohlašují nový zákon:

"Je to odpověď na očekávání Poláků."



Exekutoři musí řešit problémy, a ne přivádět do lidských neštěští



— hovořila premiérka Beata Szydłová během společné konference s ministrem spravedlnosti Zbigniewem Ziobrem.



Šéfka vlády hovořila o zákoně věnovaném práci exekturoů – zdůraznila, že její kabinet se stará, aby se občané necítili ze strany státu ohroženi. Szydłová vypočítávala příklady řady kauz, ve kterých dovedla činnost exekutorů občany do těžkých situací.



Exekutoři musí řešit problém, a ne přivádět do lidských neštěstí. Občané se nemohou cítit ve vlastním státě pronásledovanými. Dokonce i v nejtěžších situacích musí mít přesvědčení, že stát jim podává ruku.



— poznamenala.



O detailech návrhu hovořil ministr Ziobro. Jak vysvětlil, rozhodla se vláda zvětšit vůči exekutorům zvýšit dozorovací a kontrolní právo ministra spravedlnosti.



Paní premiérka Beata Szydłová, pokud jde o fungování exekutorů v Polsku, mi dala za úkol připravit generální změny. Je to odpověď na očekávání Poláků.



— poznamenal šéf rezortu spravedlnosti.





Další změnou je možnost zastavit akci exekutora předsedou okresního soudu.

Jde o to, aby byl vliv na angažování předsedů okresních soudů - aby reagovali, když uvidí nesprávnosti

— vysvětlil Ziobro.



Všechna exekuční konání exekutorů mají rovněž být nahrávána. Ziobro také ohlásil, že kontroly v exekutorkých kancelářích se budou odbývat častěji a s účastí aparátu financí.



Zdroj: wpolityce.pl/.../...



Freeeurope
0 # Saxána 2016-06-15 09:03
Při poslechu právě probíhající schůze Senátu mám dojem - že předseda Senátu krom zákonných povinností může svou energií celou komoru vést jinak - k přítomnosti všech na pracovišti a k nadšení pro práci.
A ani nehádejte - kdo by byl vhodnou vůdčí osobností.
A navíc - J. Fiala by se určitě jen v senátorské lavici trochu nudil.
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-06-15 19:33
Vážený pane inženýre,

reaguji na Váš mail ze dne 13. června. Vyjádřil jste v něm nesouhlas s moderátorem Janem Kovaříkem, respektive s jeho slovy, jakými komentoval informace Marie Woodhamsové o narození losích mláďat v zoologické zahradě.
Dovolte, abych Vás ujistil, že moderátor Jan Kovařík - v mediálním prostředí uznávaný jako velmi zkušený a seriózní rozhlasový profesionál – použil Vámi uváděné srovnání ve velké nadsázce a jak sám říká Jan Kovařík: „NEMĚLA žádný rasistický ani feministický ani sprostý podtext. Šlo pouze o reakci na zprávu, že otec malých losích dvojčat byl z výběhu odveden, protože losi nežijí v rodinách“.
Mohu Vás ujistit, že stanice Český rozhlas Dvojka je velice seriózním rádiem zejména pro starší generaci. Naši moderátoři a zprávaři hovoří jasným, srozumitelným jazykem, v klidném tempu. Obsahem vysílání Českého rozhlasu Dvojka jsou pořady a příspěvky určené pro lidi, kteří ctí rodinné hodnoty a vztahy mezi jejími členy. A naši posluchači to vědí a oceňují to. Vyjadřují to v desítkách mailů i v průzkumech veřejného mínění.
Jsem si jist, že to jako posluchač Českého rozhlasu Dvojka víte.


Přeji Vám hezké červnové dny

Ing. Miroslav Dittrich
šéfredaktor Českého rozhlasu Dvojka

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.