Učte se Spravedlnosti - u MSp

Lhát, zapírat, uměle bagatelizovat - a když už to nejde jinak, tak pouze "konstatovat". 

A tím je MSp hotovo. S každým problémem. 

Ano, právo jsme porušili - a to Vám musí stačit. Nic nedostanete. 

Asi jako by chytli zloděje při vloupání, a ten řekl - ano, právo jsem porušil - a to vám musí stačit... A šel v klidu domů a policie ho nechala běžet... 

To je Spravedlnost, co ?? 

Tak přesně tohle předvádí STÁT  jako vzor chování. TAKHLE  vypadá - prý pravicové - ministerstvo, řízené ODS !!! 

 

Z dopisu jsem vzal jen poslední stránku, protože jen ta stojí za to, to předtím je umělé bagatelizování zavinění soudů - prý jsem neposkytl dostatečnou součinnost (kdybych ji neposkytnul, řízení by zastavili... A jak rádi !!)  - zajímavé snad je jenom to, že otevřeně popírají naprosto jasně prokazatelnou skutečnost, protože tam došlo k průtahům nejméně 5 let (!!!), kdy spis ležel - po zrušujícím rozhodnutí MS - na OS P - 7 a doslova vůbec nic se nedělo, jen se na spisu záhadně střídali soudci a soudkyně. 

Znovu se začalo jednat až v r. 2019 (případ je z r. 2012 a podle dotazu na soud byl v té době už na soudě před rozhodnutím soudu 1. stupně z daného roku jediný !!!) - a první dokazování proběhlo až v r. 2021, tedy po 9-ti letech, kdy už si dohromady nikdo nic nepamatoval, o co vlastně šlo... 

Doklady a internetové záznamy se hledaly už s velkými obtížemi, nebo se nenašly vůbec - a to bylo asi také cílem. 

Prostě - soudy to nechali vyhnít, až už spravedlnost naprosto pozbyla smyslu - a pak teprve začali "dokazovat". 

Průtahy zde měly tedy zcela zásadní vliv, kdyby věcné  projednání proběhlo do roka od podání žaloby, vypadalo by úplně jinak. 

Jenže to na Praze 7 ještě seděl zjevný idiot (už podle počtu hrubek v rozsudku), prý bývalý fízl, jistý Karel Bogner, který pak šel do důchodu - a ten měl za to, že jednat vůbec nebude a žalobu prostě zamítne, protože byla proti policajtům. 

Městský soud mu to zrušil, že takhle ne, takhle by ta hra na právní stát byla opravdu moc průhledná, a že aspoň něco udělat musí - třeba vyslechnout svědky - no, a následně se nejméně 5 let VŮBEC NIC NEDĚLO, protože vyslýchat policajty k tomu, jak někoho bezdůvodně přepadli a co při tom všechno napáchali, se soudu zjevně ne a nechtělo. 

Takže - napřed Vás policajti bezdůvodně přepadli, málem Vás oslepli, ohli Vám prst - pak se 9 let nic nedělo, a pak si nikdo nic nepamatoval, nebo tvrdil, že nepamatuje. 

A to všechno se Vás - podle MSp - dotklo jen málo, protože Vás policajti přepadli už tolikrát, že jste povinen si na to zvyknout, a tudíž to žádnou váhu de facto nemá. Ergo - tuhle osobu, tedy mě - lze přepadat už zcela bezdůvodně a zcela bez jakýchkoliv následků, protože si na to, že žije v právním chlívě, měla dávno zvyknout... 

 

DĚLEJTE TO TAKY TAK - TADY MÁTE JASNÝ VZOR A PŘÍKLAD  !! 

Až bude stát chtít platit daně - NASRAT.  Napište jim, že si uvědomujete, že jste je platit měli, že to konstatujete - a tím to musí stačit a být vyřízeno. 

Totéž s jakýmikoliv platbami vůči státu. Sám si to judikoval, sám nechť si to také užije. 

Máte pravdu - žaloba se zamítá. 

Máte pravdu, k porušení práva došlo - a to Vám musí stačit... 

Tak je občas porušíme taky. Uvidíme, nakolik jim bude stačit konstatování, že  K PORUŠENÍ DOŠLO... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________

_______________________

 

 

 

 

___________________________

___________________________

 

 

 

____________________________

____________________________

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-17 18:08
Scénáře Feriho výpovědí :

dfens-cz.com/.../
0 # Tomáš Jadlovský 2023-02-17 19:59
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Když neplatí zákony v opatrovnických sporech, proč by měly platit v daních? Už dříve jsem justiční bláboly aplikoval na daňový úřad. Poté, co Ústavní soud legalizoval sérii podvodů v řízení mého syna a odpinkl nezákonně příslušnost podle přání matky do Španělska se slovy, že to je v zájmu dítěte, a moje manželství bylo nezákonně rozvedeno bez úpravy poměrů dítěte s tvrzením, že sice správně namítám porušení zákona, ale je třeba bránit vzniku bigamie (která vzniknout nemohla, protože nikdo nebyl v novém manželství), přistála mi v datovce výzva od finančního úřad. Prý doplatit daň za byt v SJM. Odpověděl jsem, že podle ÚS není třeba se řídit zákonem, placení daně z mé kapsy není v zájmu mého dítěte a můžete si to vymáhat po bývalé manželce. FÚ mi vynadal, že mu nemám říkat, kde má vybírat daně a pohrozil mi exekucí. Tak jsem zareagoval, že se těším na exekuci mého majetku v Náhorním Karabachu, který se s ČR ani neuznává, a od té doby už nepsali.
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-17 20:49
Překlad významu "jsou zticha" : Došly nám argumenty, máte ve všem pravdu, jsme v prdeli - a Vy mimo náš dosah... :-)

Mně se taky líbí, jak jsou mimo, když přestanou fungovat jejich oblíbené finty : Předáme věc k exekučnímu vymáhání... nejčastější věta.

Tak předejte, a hodně dlouho hledejte exekutora, který zadarmo vezme další nevymahatelnou pohledávku... :lol:
A až ho najdete, slibte mu tuhle závratnou budoucnost : Léta posílání výzev a dopisů, slídění všude možně - a výsledek : 1.000 Kč od soudu za zastavenou marnou exekuci... :D
A - je ticho.

Dokud máte účty, dokud máte zaměstnání, natož rodinu - a máte co ztratit - mají Vás v hrsti. Jakmile nemáte - jsou v koncích oni.

Přesně podle zásady, obsažené dávno na našich stránkách : Jakmile se přestanete bát i mnohem silnějšího nepřítele, začne se bát on... ;-)
Tak to taky je.

Ovšem fakt, že k tomu, aby člověk mohl žít beze strachu, musí žít mimo společnost, o té společnosti nemálo vypovídá. A rozhodně nic dobrého.

Tu justiční chátru, drzou jako opice a nabubřelou jako Bourboni před pádem Bastily, je potřeba posbírat, zavřít do sběrných táborů, a tam nechat dělat od rána do večera a od večera do rána na náhradu škod a získání pokory, aby se mohli vrátit někdy zpátky mezi normální lidi. :o
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-17 21:14
Banda zlodějů z Msp ( jména jsou stále ve spisu), mne okradla o podporu oběti TČ, který byl odsouzen Krajským soudem.
Podpora oběti je taxativně stanovena zákonem.

+F+
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 13:54
"Rodinná odbornice" nám sděluje :

danielakovarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=798274
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 13:55
Kreml lká nad osudem ruské kultury v cizině, doma ji ničí sám

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 13:55
Nečesaný i ministerstvo se odvolali proti odškodnému ve výši 1,7 milionu Kč

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 13:59
Po zákroku policistů zemřel sedmnáctiletý chlapec
www.novinky.cz/…332





Hlavní je neustále opakovat a dát do titulku článku, že byl dozajista zdrogovaný (tomu všichni věříme i tomu, že zase jako na potvoru nešla ta kamera během zákroku a zase jako na potvoru se výpovědi fízlů zcela rozcházejí ...to sou tak neuvěřitelný náhody vždycky a to jasně pravdivě podivný chování těch mrtvých kteří už vypovídat nemůžou jak to byl a co ve skutečnosti dělali a nedělali oproti tomu co o nich napovídá fízl...) .. protože jinak by mohlo veřejnost začít zajímat cože se to učí fízlové o zákrocích, zaklekávání, poutání a přístupu k lidem ve svobodě a demokracii ....

Myslím, že titulek článku by měl znít takto: 17ti letý sportovně zdatný mladík dokázal bez zranění skákat ze 7 metrového mostu do mělké vody, a kdyby jej bezdůvodně policisté nezabili, tak by tam nejspíš skákal bez problémů dodnes...

Co třeba spoutat a přidusit zloděje z čapáku, nebo jiného tuneláře, lháře a podvodníky například ze soudu? Na to nemáte nafasovaný pampers co, hrdinové z fízlárny ....

LS
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 14:00
Ve Štrasburku soudí ruský soudce bez mandátu

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 21:21
Ve Štrasburku soudí ruský soudce bez mandátu ...

No a?

On má nějaký soudce od nás mandát, že nás může soudit? On byl nějaký soudce řádně zvolen většinou hlasů lidí? On byl řádně nějaký soudce vybrán na základě odborných znalostí a morálního kreditu? První člověk vybraný náhodně z davu na nádraží, poslepu, by soudil erudovaněji a spravedlivěji a s větší pokorou před platným zákonem než kterýkoliv soudce co je tu pečlivě přes kamarádšofty veřejnsoti zcela nepřístupným systémem dosazování a navrhování dosazen ..... jo já í zapomněl ... von je to rus a proto je to špatně, u jiných národů to vůbec nevadí ... teda soudcům a justici, lidem asi trochu jo ... ale co je nám po nich když jsme si přisvojili bez dovolení jejich moc danou ústavou ...a jsou tak hloupí, že se ani nezmůžou za 30 let na generální stávku ať justice provede komukoliv cokoliv ....a když napíše soudkyně, že PK řekl, že mu to v tom egyptě vyšlo, tak prostě řekl, i když to není pravda .. a ještě je tak drzej, že si na to stěžuje, že to není pravda, namísto toho, aby se jako chlap přiznal, když je to teda jednou pravomocně soudně orazítkovaný .... to je ten rozdíl mezi pohádkama a realitou, v pohádce když chytrá princezna udělá vtípek na soudce, že odkdy jako kohout snáší vejce a on téhle lži svědka uvěřil a odsoudil nevinného, tak se soudce zastydí a napraví vo natropil, v relalitě se soduce ještě drze podívá na poškozené, jestli se mu nesmějí, a když jo, tak jim napaří pohrdání soudcem k tomu ... protože pohrdání soudem je přece podle výkladu našich jistě volených soudců pohrdání prolhaným soudcem .. že soudce pohrdá soudem a lže a znevažuje funkci soudce a celou justici, to samozřejmě pohrdání soudem přece není ...
LS
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 14:01
Vyvolává to u nich strach, že i jejich jméno bude zveřejněno


irozhlas.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2023-02-18 18:14
Není policie ani soudci. Srbové v Kosovu žijí kvůli sporům vlád ve vakuu

idnes.cz/.../...

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.