INS packalové - a věcný návrh

Co nezvládáte, předejte odborníkům. A vy to rozhodně nejste. 

Jak jsem poznal INSolvenci a lidi kolem ní se motající, poslední, co je zajímá, je uspokojení věřitelů. Ač v popisu práce mají pravý opak  - a ten je také smyslem - alespoň deklarovaným, a snad i zamýšleným - INSolvenčního zákona. 

Insolvenční praxi - takovou, jaká dnes je - museli vytvořit buďto naprostí hlupáci, nemající nejmenší potuchy, jak to funguje např. v zahraničí, ale daleko spíše skuteční bezskrupulozní gauneři, kteří vycítili nekontrolovanou příležitost (a co je v justici kontrolováno, že ??) urvat, co se dá - a v podstatě se tím dnes už ani netají. Tzv. veřejnost, tedy to, že se každý krok vyvěšuje na stránky soudu, je vůbec nevzrušuje, stejně to nikdo - krom zainteresovaných - nečte a i kdyby četl, tak bez patřičné zkušenosti a vhledu si stejně nedokáže udělat věcný a objektivní obrázek - o tom, jaká je to ve skutečnosti nehorázná zlodějna. 

Podle mého názoru to vytvořili nevědomí a propagandou zpracovaní hlupáci - a předkládali to skuteční zločinci, kteří do zákona ukryli praxi, jež je v podstatě s tímto zákonem v příkrém rozporu. 

Ti všichni měli zatím velkou kliku - jako má ostatně justice obecně - totiž že obětmi se stávají povětšinou lidé z okraje společnosti, kteří se nedovedou sami aktivně bránit, a dotyční s tím už dopředu počítají. Ostatně, proti organizované mafii má šanci opět jedině organizovaná struktura, protože jedinec, byť sebegeniálnější, prostě nemá naději. 

Každý, kdo prošel opatrovnickým řízením, to dobře ví - a tady je to o to horší, že v pozadí jsou peníze, a to i velké peníze, které dotyčná banda může lacino mít. Tedy ne už jen nějaké feministické žvásty, jako v opatrovnictví - ale velkorysá zlodějna v řádech desítek milionů korun, která - kryta soudem - je prakticky beztrestná. 

Každý, kdo kdy podal trestní oznámení na soudce nebo státního zástupce, o tom ví své. A mohlo být důvodné, jak chtělo. 

Kdo se ale podívá na můj případ INSolvence, snadno zjistí, že tady jeden háček je. Takový, na jaký není INS mafie zvyklá - a skoro bych se vsadil, že na něj ještě nenarazila. Proto se také neumí chovat a vycházejíc z toho, že jí vždycky všechno prošlo, přestává pociťovat přirozenou obezřetnost. 

Tím háčkem bezesporu je štrasburský rozsudek, mimochodem - a to hlavně - dodnes nevykonaný (před týdnem od něj uplynulo právě 18 let ... Co to je na věk dětí, že ???) - no, a potíž je v tom, že tím rozsudkem bylo de facto napadeno 40% pohledávek z dnešní INSolvence. Tedy - (údajné) pohledávky z výživného. 

Mají navíc ještě tu specifiku, že se - jako jediné - nedají popírat, a tudíž je už nikdo neprověřuje. Na rozdíl od všech ostatních, které - ač vykonatelné - popřít lze, i když je to v podstatě neúčinná formalitka, jak se můžete přesvědčit z reportáží na našich stránkách. 

Pohledávky z výživného popřít nelze a jsou zahrnuty do portfolia pohledávek automaticky bez jakéhokoliv prověřování, takže bych řekl, že pod maskou výživného si tam může tzv. oprávněný de facto přihlásit, co chce. A v jakékoliv výši.  A podle současné úpravy by to také bez ověřování měl dostat, je-li z čeho. 

Přece co by náš feministický a feministickou propagandou zpracovaný parlament neudělal pro "nebohé hladovějící dětičky", že ? 

Že to už často nejsou dětičky, natož hladovějící, ba naopak - jako to bylo ještě při vyhlášení INSolvence v tomto případu - dětičky jsou dávno dospělé, živí se samy - jak, o tom nepodávají nejmenší zprávy - a naopak to byl otec, který díky letitému pronásledování léta nemohl najít žádnou práci a trpěl nouzí, takže bylo otázkou, jestli by ta vyživovací povinnost neměla náhodou být přesně opačná. Protože je, jak známo, vzájemná. Akorát že opačným směrem se zásadně nevymáhá. 

Když jsem namítnul, že pohledávky z výživného jednak nikdo neprověřoval, jednak není vůbec jasné, za jaká období by to mělo být - a hlavně : Že byly napadeny mezinárodním rozsudkem, a ten nebyl dodnes vykonán - nastalo hrobové ticho. 

Jako nastává vždy, když máte pravdu, justici to vůbec nejde pod fousy - a najednou neví, co na to říct. Ale o tom jsme už psali. Že právě podle ticha bezpečně poznáte, že jsou v průseru. A neví, jak z něj ven. 

Ticho nastalo i zde. 

Když jsem ovšem podal návrh na přerušení řízení do doby, než bude jasné, co se vlastně má vymáhat a kolik činí vymáhaná dlužná podstata, pochopila INS mafie, že by mohlo být na dlouho, ne-li na pořád - po kšeftech. A to - velkých kšeftech. 

Podle jejich reakcí, provázaného úsilí a časové sladěnosti bezpečně poznáte, jak jsou navzájem domluvení, jak všechno jde jako na drátkách - všechno, co jindy a jinde nejde vůbec - a jak už se třesou nedočkavostí na lup. 

Soudkyně nejspíš na nový barák, INS správkyně totéž nebo něco podobného. Věřitelé utřou nos, ale proč taky ne - vždyť to jsou stejně všechno skoro samé anonymní instituce, kde peníze nikomu nechybí - což je nejlépe vidět podle toho, když někdo má něco pro svou pohledávku udělat - a věnovat jí čas a péči. Obvykle - nikdo nic. Ale - želízko v ohni si tam necháme, vždyť - možná - něco kápne, a to zcela bezpracně a bez zásluh. Tak proč lacino, vlastně zadarmo, nepřijít k penězům, že ? 

A že to jsou peníze lichvářské, nebo úplně smyšlené - koho by to zajímalo !! Peníze přece nesmrdí, jak říkával Klaus, neblahé paměti. 

No - jenže návrh je návrh - a tak s ním přece museli něco dělat. 

A - udělali. INS správkyně - po 14-ti dnech - napsala blábol, viz stránky INSolvence, o tom, že prý se rozsudek ze Štrasburku vlastně výživného vůbec netýká (těžko dovodit, jak k tomu přišla, když se týká celé opatrovnické kauzy, tedy především svěření nezletilých do péče - a tím, pochopitelně, i výživného) - a soudkyně - už tradičně - vydala rozhodnutí bez zdůvodnění, že prý vlastně vůbec nemají titul co prověřovat. 

A co by pak vlastně prověřovali, že ? To už by si pak mohl přihlásit něco každý, kdo zrovna šel kolem. 

Podle reakcí v tísni poznáte je. 

A oni v tísni jsou. Na jedné straně snadné pohádkové bohatství, na straně druhé - hrozba konfliktu s nadnárodním soudem, který sice nikdy nezažili, a tudíž si ho ani nepřipouští, ale - přeci jen - mohl by nastat. 

Mou starostí je - aby nastal. Což by byl nejspíš konec všech, co se na tom podíleli. Tedy - minimálně - konec v justici. A zatraceně silná výstraha pro všechny ostatní. 

Protože až se ve Štrasburku rozkřikne, že česká justice si s mezinárodními rozsudky vytírá zadek - nemusí to tak lehce projít. A pak budou padat hlavy i daleko výš než jen na Krajském soudě nebo nějaké INS správkyně. 

Jo, na hrabivost už nejeden dojel. Zejména, když si byl tak jistý, že myslel, že se mu už nemůže nic stát... 

_____________________

Stupidní dotazník, zjevně pro asociály, co INS správkyně poslala. No, nebylo nic snazšího, než jej obratem využít. 

 

 

__________________

Jako vždy - marná stížnost na neschopnou (spíše však mafiánskou) soudkyni stejně neschopnému vedení soudu : 

 

 

______________

Vlastní ZDŮVODNĚNÍ, proč je nevykonaný ROZSUDEK  ESLP událostí ve věci zcela zásadní, mající přímý dopad na výši vymáhané údajně dlužné částky... 

Kde nefunguje justice, ač je královsky placena, aby fungovala - tam si pomoz sám. Jako vždy - hledáš-li pomocnou ruku. 

 

 

 

___________

 

____________

 

______________

 

 

 

___________________

 

 

 

 

____________________________

____________________________

 

 

A - logický ZÁVĚR

 

NÁVRH  na zbavení funkce INS správkyně. Pro nevzdělanost a nerespektování závazného nadnárodního rozsudku. 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________

_______________________________

 

A konečně - nejlepší nakonec : NÁVRH  předsedovi krajského soudu - když nutně musí vidět, jak neschopný a neefektivní je jeho soud a celý současný INS systém  - aby to uznal - a věc předal těm, kteří to - na rozdíl od soudců - umí. A mají i potřebné morální předpoklady. A ne že  se denně zalykají hamižností a neskrývají se ani tím, jak se nedočkavě třesou na uloupený majetek... 

 

 

 

_______________

 

 

 

 

_______________________________

_______________________________

 

 

 

 

 

_________________________

_________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-23 20:33
Ministr Jurečka si najal deset specialistů na komunikaci

www.prahain.cz/…tml
___________________

prahain.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-23 20:34
Kde pracují vězni :

idnes.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 04:07
Jo ještě můžete požádat o výkon rozsudku ESLP přímo tento ESLP, tam to pak řeší řada ministrů signatářských zemí Úmluvy apod.
Mohl by nastat slušný cvrkot.

A prdy insolvenční správkyně a soudu, kde není opravný prostředek, tak stížností u ÚS, třeba chytnete Přibáně, Wintra, Svatoně jako soudce zpravodaje.

A u ÚS lze žádat obnovu řízení na základě právě rozsudku ESLP, platí to již pro všechny typy řízení, nejen trestní.

Jo, insolvence v Česku je taková vějička koncentráčnického režimu. Minimálně Vás okrade o roky života. LN
__________________

Jako všechno, co ti idioti kdy vzali do pracek. Zůstane po nich jen spoušť a roky práce to napravit.
Fascinuje mě, že se to všechno děje veřejně, kde kdo o tom ví, z těch, co to mají na starosti - a je jim to jedno, nebo v tom jedou s tou zločineckou bandou.
Neuvěřitelný ! Jako celá česká justice... Kdo to nepoznal sám, nikdy by nevěřil.
Jak říkám : Jako byla trestná sama příslušnost k SS, tak brzy bude trestná sama účast v těchto zločineckých spolcích.
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 04:40
Justice pracuje pouze s odborníky :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 04:42
Pozvánka na soudní řízení, zítra, MS Brno, 8h30 62/5 22 P 118/2005 25.7.2024


k soudu vyjádření žalobce..

Soud je povinen dle zákona chránit novou, již přes 20 roků fungující rodinu žalobce s nezletilými
dětmi před zhrzenou policistkou a její 33 letou dcerou. Toto soud vůbec nedělá, zákon neplní.

Projednáváme jednoduchou žalobu na zrušení vyživovací povinnosti
plus nedoručení rozsudku etc. Chceme, aby soudkyně Navrátilová
rozhodla stejně jako soudkyně Gottwaldová v naší věci za navazující období.

Ku.
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 04:43
Akce Jizerka, akce proti skautům :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 08:03
Jirko,
Rozmázl jsi to se vší bravurou hráče pokeru - myslím, že věc nelze odložit,
rád bych ještě zažil vyhodnocení ESLP.

F.
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 11:09
K 213 bylo první : O.

tv.idnes.cz/.../...
______________

Jak je naším zvykem...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 11:10
Neměli by ho taky zavřít za útok na státní orgán ??

seznamzpravy.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 11:10
Nejlepší policie na světě :

cnn.iprima.cz/.../
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 11:11
Za pár slov Vás dneska seberou dřív než za Husáka :

blog.idnes.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 11:13
I my máme své techniky :

Okresní státní zastupitelství v Nymburce

Krajské státní zastupitelství v Praze



Dle § 16a odst. 7 zákona č. 283/1993 Sb., o státním zastupitelství, v platném znění, žádám
přezkoumání vyřízení podání OSZ Nymburk - 2 ZN 1024/2024 - 17 - Krajským státní zastupitelstvím v Praze.

Státní zastupitelství v Nymburce nechápe smysl českých slovních spojení a chronologický vztah příčina - následek.
Pan Zdeněk Vocásek rozhodně nevyjadřuje svůj osobní nazor - to by napsal domnívám, se, že vhledem k nižšímu trestu se nenapravil". On však napsal, že trest nevedl k nápravě, čili nevyjádřil osobní názor, ale věc konstatoval oznámením a jako fakt. Státní zastupitelství v Nymburce potřebuje asi lexikální výklady češtiny. Tím, že veřejně vyjádřil lež a pomluvu, nikoli svůj názor, se i vzhledem ke svému společenskému postavení (statosta JSDH, radní města Nymburk) dopustil veřejného podněcování nenávisti k mé osobě. Jak to dopadá - víme: končí to útoky na zdraví a život osob proti nimž je nenávist podněcována. Dokonce ani premiéři a prezidenti nejsou v posledních týdnech výjimkou.

Rovněž není pravda, že iniciátorem soukromé komunikace s Pavlem Procházkou ze Všechlap jsem byl já, když je jasné, že jsem pouze reagoval na jeho napadání pod veřejným příspěvkem strany TOP09 Nymburk. Jinak pan Pavel Procházka, 40 let, straník a neúspěšný kandidát KDU-ČSL (ve Všechlapech kandidoval i bývalý šéf ÚO PČR Nymburk a současný ÚO PČR Mladá Boleslav pan Jirouš - fízlové v politice, zřejmě nový fenomén kumulace výkonné a zakonodárné moci, tolik typický pro vojenské diktatury a banánové republiky) Všechlapy 77, 28802 Všechlapy, pracuje jako policista na ÚO Mladá Boleslav, tudíž tam panují zřejmě zajímavé poměry. Jak vidíte, tak dokáži pomocí moderních technologií, databází a geolokace zjistit naprosto vše. Pokud to dosud nevíte, tak spolupracuji s Národní centrálou proti organizovému zločinu a Bezpečnostní informační službou, ale vy nemáte postavení vědět více. Jinak chronologické chápání vztahu příčina-dusledek rovněž asi není silnou stránkou OSZ Nymburk. Hlavně všechno odfláknout a poskytovat krytí místní fízlokracii - korupčnímu radnímu Vocáskovi a fízlovi ze Všechlap.

V Kolíně dne 24.07.2024

S pozdravem Daniel Novák
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 15:44
Příznivci Peterkové "ukončili soud", načež dostali podmínky :

prazska.drbna.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 15:47
ÚS: Muž, který vyhrožoval úřednicím, byl nepřiměřeně dlouho ve vazbě

ct24.ceskatelevize.cz/…392

ct24.ceskatelevize.cz/.../...



ÚS: Soudy chybovaly při prodloužení vazby muže, který vyhrožoval úřednicím

www.ceska-justice.cz/…im/

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 15:50
O čem to ti nešťastníci mluví ??? Jaká reforma ?? Jaký pokrok ??

EK: Česko pokročilo v reformě justice, problémy se týkají vyšetřování korupce

www.ceska-justice.cz/…ce/

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-24 15:52
Maďarsko a Slovensko mají nedostatky ohledně právního státu, hlásí EK


ct24.ceskatelevize.cz/…394


A co ČR ?? Tam nehlásí nic ?? A kolik to stálo, aby nic nehlásila ??

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:34
Vrána vráně oči nevyklove, svině svini vždycky podrží ... A očekává napříště totéž :

seznamzpravy.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:36
Prý reforma justice?!

Ani cca 8 let nestačilo režimu v ČR, aby provedl reformu trestního řízení řádnou implementací evropské směrnice do národní legislativy:

seznamzpravy.cz/.../...

A to včera Jourová blábolila ve své zprávě, zjevně podložené jen prdy z českého mainstreamu, jak si justice v Česku skvěle vede. Ta je mimoň doživotně, :lol: . LN

__________________

Výjimečně s Jourovou souhlasím. :lol:

Nejskvěleji si justice vedla, když ji zavřela za korupci... Bohužel, to už je dávno a dál se to nedostalo.

Ovšem to byl počin hodný zarámování... Pro velký úspěch - navrhuji zopakovat...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:40
Nymburská policie jako vor v zákoně (mafie stojící nad právem)

Když nymburská policie dostala 23.07.2024 chuť na Hot dog, tak spěchala se služebním vozem k občerstvení u hlavního nádraží. A aby ukázali, že pro ně zákony a dopravní bezpečnost neplatí, tak zaparkovali takovým způsobem, že zabrali autobusové státní, chodník i část silnice. Prostě tam najeli tak blbě a křivě, jak jen oni umí. A protože nezapli ani světla, ani blinkry či výstražná světla, tak se tam na ně chodili lidi dívat jako na exoty. Ano, není to nejzávažnější pochybení policie ÚO Nymburk, nicméně je to naprosto vypovídající o jejich arogantním přístupu, který vychází z toho, že pro ně práva ostatních neplatí a mohou kohokoliv protiprávně utlačovat a sami se roztahovat jako břečťan.

V Kolíně dne 24.07.2024

S pozdravem Daniel Novák
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-29 19:45
Přišlo - z druhé strany :

______________

Je to opravdu arogantní přístup. Pokud jdou pro párek v rohlíku mají zaparkovat jako každý druhý. PČR i MP má ze zákona umožněno stát na chodníku i bez zapnutých majáků. Neděláme to. Nepůsobí to dobře. Sdělené Novákem jsou marginálie. Na opravdové nešvary upozorňuje Fiala.
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:45
e-Sledka
Státní šmírování zblblých občanů:

seznamzpravy.cz/.../...

LN
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:47
Prezident vyrazil na pouť v Lomu s chotí.
Napudrovanej hradní šašek
co se tak rád fotí.
A kolik to stálo a kdo to platil?
A co uhlíková stopa?
A co dopad na přírodu?
A na člověka?
Ochranku neměl snad ani na chvíli,
po takových šmejdech nikdo nestřílí.
J.K.


tachovsky.denik.cz/…tml

tachovsky.denik.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-07-28 19:48
Důstojnost si může každý představovat jinak...

novinky.cz/.../...

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.