Jednotný právní prostor. Dvou okresů.

Jak se zcela rozdílně  může vyvíjet jedno a to samé řízení u dvou různých soudů, geograficky navíc sousedících, a to ve stejném čase, právě ukázal opatrovnický případ dětí, řešených předtím soudem v České Lípě - a jsoucí obsahem našich předchozích reportáží. Včera ho totiž soud v Děčíně dovedl k rychlému závěru. 

 

 Zatímco soud v České Lípě, v podání soudkyně Lehmannové, terorizoval otce nezákonnými příkazy k výkonu zjevně nezákonného rozhodnutí (jeho nezákonnost jsem sice jako první konstatoval já, ale hned vzápětí také soud v Děčíně, pokud by se snad někomu můj úsudek nezdál dost fundovaný), a to dokonce okamžitým odnětím dětí a jejich předáním do péče matky, soud v Děčíně v té samé věci dospěl k rychlé dohodě rodičů. O střídavé péči. 

A to i za situace, kdy ji původně ani jeden z rodičů nechtěl. 

Matka, samozřejmě, navrhovala svěření dětí do vlastní péče - aniž dokázala uvést jakékoliv argumenty, proč by se na výchově dětí neměl podílet také otec - a jejím ani příliš tajeným motivem bylo především to, že původně požadované výživné (na tři děti) by vcelku bohatě stačilo na zajištění bezpracné obživy její, i její širší rodiny.

Motivem proti střídavé péči z její strany tedy byla především obava, že  nařízením této péče by matka o tyto bezpracné zdroje příjmů nenávratně přišla - a musela se začít živit sama. 

Otec měl a má sice k osobnosti matky mnohé výhrady, ovšem ta hlavní spočívala v bezprostředním ohrožení mladší z dcer dědečkem ze strany matky. Pokud by toho nebylo, otec by i se střídavou péčí byl ochoten souhlasit. 

Soudce je údajně znám jako velký prosazovatel střídavé péče a faktem je, že k ní to také jednoznačně od počátku směřoval, a to i přes nesouhlas obou stran. A aby tento nesouhlas překonal, vše ostatní potlačil - včetně i nevyšetřeného, leč dle nás důvodného podezření ze zneužívání dítěte osobou z rodinného okruhu matky. 

Aby se dohody dosáhlo a byla nakonec odsouhlasena, musely bezesporu obě strany spolknout nejednu hořkou pilulku a od mnohého odhlédnout a na mnohé zapomenout. 

Přesto - povedlo se. 

Soudce se prostě přiklonil k jednoduché úvaze : Oba rodiče jsou způsobilí pro výchovu dětí, oba o ni nají zájem, nikdo neuvedl žádné tak alarmující skutečnosti, aby mohly toho druhého z péče o děti vyloučit - takže : Ostatní je už jen technická záležitost. 

A ta byla nakonec, i za mé součinnosti, jakožto zástupce otce,  úspěšně dořešena, když jsem se pokusil - úspěšně - otce přesvědčit, že kvůli tisícovce na výživném, kde se nakonec spor zadrhl, nemá smysl riskovat odvolání a protahovat řízení o znalecké posudky, a bůhví, co ještě. 

Matka se zase pokusila dohodu potopit tvrzením, že najednou příšla o auto, protože její otec prý musí jezdit do práce (v tom samém městě, kde i bydlí) -  a nemůže prý proto děti vozit do školy. 

Na to soudce reagoval sdělením, že pokud nemůže matka zajistit dopravu dětí do školy, svěří soud děti otci, který to zajistit bez problémů může. 

Byla tedy nakonec sepsána a odsouhlasena dohoda rodičů, vydaná rozsudkem. 

Mohlo by se říci : Banalita. Ano byla by - kdyby ovšem byla samozřejmostí všude. Jenže - není. 

Stačilo, aby případ zůstal naprosto neschopné, nevzdělané a navíc i záškodnické a zapšklé soudkyni v České Lípě - a vyvíjel by se úplně jinak, a to především ke škodě dětí. 

Cítíte ten rozdíl ? 

Namísto kovbojky s celostátním hledáním dětí i otce, jejich ukrýváním, i pronásledováním policií - normální dohoda. A hned. Navíc rovnou platná a vykonatelná. 

Přitom : Dvě města v jednom kraji, od sebe nepříliš vzdálená. V jednom čase a za platnosti těchže zákonů. 

A ještě jednu věc bych rád dodal  - a to především s ohledem na množící se útoky advokátů či jejich komory na všechny, kdož údajně poskytují právní služby tzv. pokoutně. 

My to sice nejsme, ale i tak mi mnozí tyto články posílají, abych se k nim vyjádřil. 

Vyjádřím. 

Protože - a zejména - pokud jde o opatrovnictví : 

Je na místě se ptát, kdo tady vlastně poskytuje právní zastoupení rodičů pokoutně - a kdo zcela fundovaně, kvalitně - a hlavně : V zájmu samotných zmocnitelů, a ne v zájmu soudu, OSPODu, nebo kohokoliv jiného. 

Otevřeně prohlašuji, že jsem ještě nenarazil na právníka (ale ani na soudce), u nichž bych měl odůvodněný pocit, že na ně svými odbornými znalostmi nebo dovednostmi v opatrovnictví nestačím. 

Opačný pocit jsem ale měl mnohokrát, a nejen já. 

Je tomu - prozatím - totiž přesně naopak : To oni obvykle odcházejí od soudu značně rozladěni, je-li alespoň trochu objektivní soudce, tak obvykle i značně roztrpčeni, protože buďto přímo prohráli, nebo to alespoň argumentačně neustáli - a vědí a cítí to nejen oni, ale i soud a - což je (pro ně) nejhorší - jejich klient. 

I ten samozřejmě snadno pozná, kdo měl argumentačně, vědomostně, i fakticky - značně navrch. Což se také někdy - ne vždy - projeví i v rozsudku. 

A zkuste se potom, na cestě od soudu, zeptat takového klienta, který naivně věřil mainstreamovým bludům o tom, jak má toho "pravého a správného" advokáta, protože je registrovaný v ČAKu, na jeho názor na profesionalitu obou zástupců. 

Advokáti - i soudci - ostatně sami přiznávají, že na škole - tedy na právnické fakultě - se o opatrovnictví prakticky nic neučili, o dětské psychologii už vůbec ne, přitom to je právě - jak se říká - core business toho, co pak mají celý život dělat. 

Takže se - fundovaně a po mnohaletých zkušenostech - táži, a to především veřejnosti, která vyzkoušela obojí - tedy advokáty, i třeba naše zastoupení : 

KDO JE TADY LAIKEM, A KDO ODBORNÍKEM  ?? KDO TADY POSKTYUJE DRAHÉ A ZCELA NEFUNKČNÍ "SLUŽBY", byť na ně má úřední razítko - a KDO TĚM RODIČŮM SKUTEČNĚ U SOUDU POMŮŽE, bez ohledu na to, jestli to zrovna danou soudkyni naštve, nebo ne ?? 

Už jen podle skóre, kdy za mnou přicházejí - pokud nepřijdou na osobní doporučení těch, co to už sami vyzkoušeli - především lidé, kteří vyzkoušeli dva tři advokáty, v naději, že jim pomohou - a když zjistili, že jen přišli o peníze a nic se nestalo - tak teprve uvěřili, že to, co píší naše stránky, není vůbec přitažené za vlasy, ale holá a strohá realita, zatímco těch, kteří přešli naopak od nás k profesionálním advokátům, je naprosto mizivé procento. Vlastně - vím jen o jediném. Těch opačných jsou desítky. Dnes už možná i stovky. 

A pak tu máme ještě třetí kategorii, rozhodně ne nepočetnou - a to jsou lidé, které za námi poslali sami advokáti, alespoň ti zodpovědnější z nich. S tím, že pro ně nic udělat nemohou a jestli někdo může, tak jsme to my - a nebo pak už nikdo. Často to jsou advokáti, kteří proti nám předtím stáli na druhé straně - a viděli nás tudíž v akci. 

Že by se těm svým klientům chtěli tak pomstít, když je za námi pošlou - s tím, že oni už pro ně udělali všechno, nikam to nevedlo, a jestli někdo může dál - tak jedině my ? 

Třeba když jen vezmu tento poslední soud : 

V čem spočívala tzv. "profesionalita" advokáta matky ? 

Ve dvou - poměrně tradičních - oblastech : 

a) V tom, že začal dopodrobna zpovídat otce ohledně jeho příjmových a majetkových poměrů, čímž mohl jedině narušit právě uzavíranou dohodu, k niž soud zjevně směřoval (se zájmy dětí nijak nesouvisející)

b) V tom, že se pokusil zaútočit na zástupce otce, tedy na mne, s kopiemi článků z našich stránek (vždyť to říkám pořád, že není právníka, který by denně nestudoval naše stránky, ať už si o nich myslí cokoliv), zda si je prý otec vědom, jak se jeho zástupce vyjadřuje o soudcích a státních zaměstnancích... 

Soudce to naštěstí ihned zarazil (nejspíš to sám moc dobře věděl), s tím, že to se tady neprojednává a ani nebude - a že se soustředí na věc nezletilých dětí. 

O rozdílu věcnosti přístupu obou zástupců neměl nakonec pochyby ani sám soud, který můj přístup označil za nestranný a konstruktivní. 

Díky tomu také byla dohoda uzavřena, ač těsně před jejím závěrem reálně hrozil pravý opak. 

Takže - ještě jednou : KDO JE TADY POKOUTNÍK zjevně BEZ VZDĚLÁNÍ - A KDO PROFESIONÁLNÍ ZÁSTUPCE, ač práva nikdy nestudoval ? Anebo možná i - právě proto. 

Ostatně, v době, kdy jsem studoval já, se studium práv považovalo vcelku za podřadné, už vzhledem k převažující kvalitě jejich absolventů - a až po letech vidím, nakolik právem. 

__________________

__________________

 

 Ano, správně, rozhodněte se, kým se necháte zastoupit : Zda drahým, neschopným nafoukancem, předem se soudem domluveným - anebo zkušeným odborníkem v opatrovnictví, jenž kvality zastoupení mnohokrát prokázal především výsledky,  konečnými rozsudky, i mnohem šťastnějším osudem dětí, o které zde šlo ?? 

 https://ekonomickymagazin.cz/2020/07/tomas-sokol-klient-se-musi-rozhodnout-zda-chce-profesionalniho-advokata-nebo-holomka-prava/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=08%2F2020+-+AKBSN.eu+-+Engagement&utm_term=FB+-+1+-+CZ+-+Hospod%C3%A1%C5%99sk%C3%A9+noviny+%2B+Advocacy+-+27-65%2B&utm_content=Post+-+14%2F08%2F2020&fbclid=IwAR2agcTlP_-88RnoHwDYp0ozrCvAJjsuBhEoOQAwmFpuDjqsnVOfx9QRxIA

 

 

 Právní služby nejsou živnost, policie šetří neoprávněné podnikání

 

_____________________

_____________________

Dříve na stránkách : 

 

 
 
 
 
 

 

 

________________________

________________________

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2020-08-28 15:13
Opravdu zajímavý - a pravdě velmi odpovídající - názor z diskuse :

Vyspělejší státy západní části Evropy nemají zájem na tom, aby u nás justice fungovala, ale naopak : Když nefunguje, znamená to, že jejich firmám nikdo nezaručí žádné právní jistoty - a ty pak raději zůstanou doma.

Je jim jasně sděleno : Když půjdete na východ od Šumavy, tak možná je tam o něco levnějc, ale nikdo vám tam nic nezaručí - a - znáte to : Nikdo není tak bohatý, aby si mohl dovolit kupovat levné věci.
A až vám tam pobočku v nějakém podvodném konkursu seberou, tak nám pak nechoďte plakat na rameno - protože jsme vás včas varovali.
Hezky zůstaňte doma, zaměstnávejte lidi tady - a taky tady plaťte daně - a za to máte záruku solidního právního státu, že vám tyhle manýry nehrozí.
Anebo si běžte na východ - ovšem na vlastní riziko, které, jak víte, je mimořádné.
_______________

EU tenhle stav profláknuté české justice naprosto vyhovuje. Firmy, např. Kellner, raději sídlí v západních zemích EU a tam platí daně. Kdyby tady někdo udělal pořádek v justici a korporace se vrátily, západní země by přišly o stovky miliard. Proto ten řev EU, když Polsko ten justiční chlév začalo čistit (doslova přes noc ty nejvíc zkorumpované soudce zbavili funkce, bylo jich několik tisíc) . Polsko tlak EU ustálo, a hned má víc peněz. Free

neviditelnypes.lidovky.cz/.../diskuse

_______________
0 # Ing. Jiří Fiala 2020-08-28 19:29
U zde doložených rozdílných názorů
soudu Č.Lípa vs. Děčín , je nepochybné, kde vládnou
fašistické manýry - oddělování dětí od rodiče.
Pokud nadřizené orgány nezasáhnou účinně proti pachatelům ( bez odkladu ),
vidím reálný prostor ke ztrestání pachatelů občany.

+F+
______________
Proto před náma celej ten soud v ČL utekl, když jsme přišli s kamerou. Asi mysleli, že už dojde na výkon spravedlnosti.
0 # Ing. Jiří Fiala 2020-08-29 09:14
Daniela Kovářová - a vnitrostátní únosy dětí:


danielakovarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=756389


Zjevně šla do sebe. Škoda, že tak pozdě. Že totéž neprosazovala, dokud byla na postu ministryně. Mohla udělat kus užitečné práce - a ne planě filosofovat o tom, co je každému dávno známo.

Nutno dodat, že vnitrostátní únosy by nebyly samozřejmě možné, kdyby je příslušné soudkyně netolerovaly nebo jim dokonce nedávaly zelenou.

A můžeme hnedle začít u její velké kamarádky, psychopatky Pavlové. Může ji paní Daniela začít řešit.

Tehdy (na podzim 2008) ji - po únosu jejího dítěte z Prahy do Brna - "vyřešila" tak, že z ní udělala svou poradkyni, když ji (Pavlovou) za to vyhodili z ÚMPOD.

Tak snad si někdo myslí, že její současné výlevy opačného rázu mohou na někoho působit věrohodně ??
0 # Ing. Jiří Fiala 2020-08-29 09:16
Mazací pero a pokuty :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2020-08-30 08:29
Dobrý večer!
Ze srdce Vám chci pogratulovat k výsledku toho Děčínského jednání!!! Jsem moc rád hlavně za ty děti.
Nemůžu se ale zbavit vzteku na tu krávu Lehmannovou. Ta zůstane bez potrestání???
S pozdravem
Ba.
_________
No, zatím. Z ostudy má sice kabát, ale potrestat ji musí justiční hlavouni, my jim to můžeme jenom navrhovat, což také opakovaně děláme...
0 # Jaroslav 2020-09-09 19:33
Dobrý den,
není to až tak růžové, rozsudek je od toho aby ho matka beztrestně porušovala. Takže i když to dopadne, není to tak úplně ono. Jak jinak se dohodnout s matkou která lže i soudci do očí? Kdo jí potrestá? Jednou se na ty svině voda uvaří, ale svině se alespon o děti staraji!!!

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.

Gdzie kończy się marketing, a zaczyna realne bezpieczeństwo gracza?

Rynek hazardu online w Polsce rozwija się dynamicznie, ale wraz z nim rośnie liczba sprzecznych informacji, uproszczeń i półprawd. Dla przeciętnego gracza różnica między serwisem solidnym a ryzykownym często nie jest widoczna na pierwszy rzut oka. Estetyczna strona, atrakcyjne bonusy i polska wersja językowa nie są dziś żadnym wyróżnikiem. Prawdziwa jakość zaczyna się tam, gdzie kończy się marketing, a pojawiają się procedury, odpowiedzialność i przewidywalność. Właśnie w tym kontekście warto analizować, co faktycznie oznacza pojęcie legalne kasyna online, zamiast traktować je jako chwytliwe hasło.

Kasyna na Czarnej Liście

Obecność kasyna na czarnej liście to zazwyczaj efekt długotrwałych problemów, a nie jednorazowego błędu. Najczęściej powtarzające się powody to brak terminowych wypłat, zmiana warunków bonusowych w trakcie gry, niejasne anulowanie wygranych czy nagłe blokady kont bez logicznego uzasadnienia. Co istotne, wiele takich platform przez długi czas funkcjonuje bez zarzutu – problemy pojawiają się dopiero w momencie, gdy gracz próbuje wypłacić większą kwotę.

Charakterystycznym sygnałem ostrzegawczym jest też niestabilność domeny. Kasyna działające na granicy regulacji często zmieniają adresy stron, tworzą kopie serwisu z drobnymi różnicami w nazwie lub przenoszą użytkowników między subdomenami. Z zewnątrz wygląda to jak normalne funkcjonowanie, jednak w praktyce utrudnia dochodzenie roszczeń i kontakt z operatorem. Jeżeli do tego dochodzi brak jednoznacznych danych o właścicielu serwisu lub lakoniczny regulamin, ryzyko rośnie znacząco.

Jak testujemy legalne kasyna online?

Rzetelne testowanie kasyna nie polega na jednorazowym wejściu na stronę. To proces, który obejmuje kilka etapów, z których każdy ujawnia inne słabości lub zalety platformy. Na początku analizowana jest struktura prawna: kto jest operatorem, gdzie firma jest zarejestrowana, jakie dokumenty regulują jej działalność i czy są one łatwo dostępne dla użytkownika.

Kolejnym krokiem jest test techniczny. Sprawdzana jest stabilność strony, bezpieczeństwo połączenia, sposób przechowywania danych oraz ogólna logika interfejsu. Chaotyczna nawigacja, błędy w formularzach czy brak spójności językowej często świadczą o niskiej jakości zaplecza technicznego.

Najważniejszy etap to jednak test praktyczny. Rejestracja konta, wykonanie wpłaty, uruchomienie kilku gier i próba wypłaty środków pokazują, jak kasyno działa w rzeczywistych warunkach. Istotne jest nie tylko to, czy wypłata dochodzi do skutku, ale również jak przebiega komunikacja z obsługą klienta i czy zasady są stosowane konsekwentnie wobec wszystkich użytkowników.

(komentarz: platformy godne zaufania zachowują się przewidywalnie zarówno wtedy, gdy gracz przegrywa, jak i wtedy, gdy wygrywa.)

Opcje Płatności Dla Polskich Graczy

Metody płatności są jednym z najbardziej praktycznych wskaźników wiarygodności kasyna. Serwisy nastawione na długofalową obecność na rynku oferują przejrzyste warunki finansowe: jasno określone limity, realne czasy realizacji wypłat oraz brak ukrytych opłat. Dla polskich graczy szczególnie ważne jest, aby procesy finansowe były intuicyjne i nie wymagały skomplikowanych obejść.

Równie istotne jest to, jak kasyno reaguje na problemy związane z płatnościami. Czy status transakcji jest widoczny? Czy użytkownik otrzymuje konkretne informacje zamiast ogólnych formułek? Czy weryfikacja tożsamości odbywa się według jasno opisanych zasad? Odpowiedzi na te pytania często mówią więcej niż same deklaracje o bezpieczeństwie.

Najlepsi Producenci Gier Hazardowych

Jakość kasyna w dużej mierze zależy od dostawców oprogramowania. Renomowani producenci gier hazardowych działają w środowisku stałych audytów, certyfikacji i testów matematycznych. Dzięki temu gracz ma pewność, że zasady gry są niezmienne, a wyniki generowane w sposób losowy i zgodny z deklarowanymi parametrami.

W praktyce dobra biblioteka gier to nie tylko liczba tytułów, ale ich różnorodność i stabilność działania. Sloty, gry stołowe, poker czy kasyno na żywo powinny działać płynnie zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Platformy współpracujące z uznanymi studiami rzadziej borykają się z awariami i znacznie szybciej reagują na zgłoszenia techniczne.

Podsumowanie

Wybór kasyna online nie powinien być decyzją impulsywną. Czarne listy, problemy z wypłatami i nieuczciwe praktyki to zazwyczaj efekt ignorowania sygnałów ostrzegawczych, które były widoczne od początku. Dokładne testy, przejrzyste płatności oraz współpraca z renomowanymi producentami gier tworzą realne podstawy zaufania. Jeśli te elementy są spójne, gracz może skupić się na rozrywce zamiast na rozwiązywaniu problemów. Jeśli chcesz — w kolejnym kroku mogę przygotować następny tekst w tym samym stylu pod kolejne hasło.

戦略の一部としてのコード

ボーナスコードはしばしば無秩序に使用されますが、その真価は戦略の一部となったときに発揮されます。Casino Secret では、コードはプレイヤーに新しいルールへの適応を強制するものではなく、選択したゲームモデルを補完するものです。

コードは、短いセッションや新しいプロバイダーのテストに使用できます。重要なのは、有効化の条件を考慮し、設定された賭け金の制限を超えないことです。コードの使用を効果的にするのは、まさにこの規律です。

実用面では、カジノボーナス カジノシークレットは、ゲームの構造を変えない追加リソースとして機能します。結果を約束するものではありませんが、特定の瞬間に可能性を広げることを可能にします。

このアプローチにより、衝動的な決定のリスクが軽減され、カジノとのやり取りがより意識的なものになります。